قرعه کشی
icon5 min
ارسال سریع سفارشات

2 تا 7 روز بعد از سفارش

icon2 min
درگاه بانکی

با استفاده از کارت بانکی

icon3
ارز دیجیتال

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

icon1 min
ضمانت اصالت کالا

تضمین کیفیت محصول

icon4 min
پشتیبانی 24 ساعته

قبل و بعد از خرید

حراج ویژه بلک فرایدی

جدیدترین محصولات

جدیدترین عطر و ادکلن های فروشگاه

مطالب وبسایت

جدیدترین مقالات و مطالب

odkolon min

فروشگاه اینترنتی عطر اصل و ادکلن اورجینال عطر19

آخرین نقد و بررسی ها

1-5 of 577 reviews
  1. پرادا پارادوکس: عطری شیرین و دلنشین، اما کمی سادهاولین چیزی که توی این عطر حس میشه، شیرینی شدیده. انگار یه عالمه آبنبات رو ریختن تو شیشه و یه عالمه وانیل و گل هم بهش اضافه کردن. کم کم که بوش ملایم تر میشه به بوی وانیل میرسه و بعضی ها هم گلایه کردن که در انتها یه بوی فلزی حس میشه از این عطر.
    خوشبختانه پرادا پارادوکس فقط برای مهمونی نیست و میشه روزمره هم ازش استفاده کرد، بوی خنک و ملایمی داره که توی محل کار هم کسی رو اذیت نمیکنه.
    موندگاریش هم خوبه و معمولا کسانی که تست کردن روی پوستشون تا یک روز موندگاری رو تایید کردن.
    پرادا پارادوکس عطری هستش که یا عاشقش میشی یا تا حد تنفر باهاش پیش میری. شیرینی شدیدش ممکنه برای همه خوشایند نباشه، اما بوی آخرش به نظر جذابه. اگه دنبال یه عطر شیرین و ملایم هستی، حتما پرادا پارادوکس رو امتحان کن. شاید عاشقش بشی!

  2. عطر نویر اکستریم پارفوم یه عطر مردونس که نسخه قوی‌تر و غلیظ‌تر از عطر محبوب نویر اسکتیم هستش که سال 2015 معرفی شده بود.
    این عطر به کسایی که عطرهای تند و ادویه‌ای رو دوست دارن پیشنهاد میشه.
    با رایحه‌ای تند، ادویه‌ای و شیرین، یه عطر زمستونی هست که برای استفاده روزمره یه کوچولو سنگینه، بیشتر برای موقعیت های خاص و مهمونی های شبانه مناسبه.
    بوش یه جوریه که انگار یه عالمه ادویه و وانیل رو توی یه ظرف چرمی ریختن یه مقدار گل هم بهش اضافه کردن.
    خیلی گرم و دلچسبه و یه جورایی حس قدرت و اعتماد به نفس به آدم میده.
    این عطر مشابه عطرهای Tom Ford Tobacco Vanille و Tom Ford Black Orchid هست، اگر که قبلا استفاده کردین و دوست داشتین میتونین این عطر رو هم امتحان کنید.

  3. برخلاف سایر عطرهای شنل، این نسخه از Chance Eau Tendre EDP رایحه یک میوه خاص رو داره، رایحه اون رو میشه به خوبی حس کرد و به ندرت توی عطرهای دیگه شنل و یا حتی توسط سایر برندها استفاده میشه، عطر بِه!

    من شخصا عاشق این میوه هستم و به طور خاص بوی بِه قدرت بخصوص خودش رو داه. البته شاید این راحیه برای همه خوشآیند نباشه و حتما جزو محبوب ترین نُت توی عطرها نیستش، اما من عاشقشم!

    توی عطر چنس او تندر بِه با گریپ فروت ترش و لذیذ، کمی گلی و پایه ای از مشک سفید، تمیز و پف دار ترکیب شده. همه چیز به جز نت بِه، رایحه ای بسیار پایه و تکراری که مدام استشمام کردیم رو تداعی میکنه. اما بِه به عطر حس بسیار متفاوتی داده، مرکباتی اما شیرین، چیزی بین بوی سیب سبز یا گلابی، اما عسلی، سبک و شفاف تر، با جنبه های مرکباتی بیشتر، اما بدون تندی معمول لیمو یا لیموترش. یک پیچ و تاب منحصر به فرد. بِه بوی شاد و روحیه بخشیه، برای فرار از افسردگی و روشن کردن روزهای تاریک.

    از نظر من این عطر همیشه شیک و بروز خواهد بود و از مد نمی افته، رایحه ملایم و ظریفی داره، به اندازه کافی موندگار هست که تا چند ساعت قابل حس باشه، عطری برای تمام فصول، به نظر من برای همه سنین مناسبه.

    عملکردش رو میشه هم سطح با بقیه عطرهای شنل دونست، موندگاری قابل قبولی داره اما از نظر پخش بو امتیاز عالی نداره.

  4. یه عطر  که با ترنج وگریب فروت مرکباتی میشه و بعد چند تایم بوی شراب قرمز خودشو نشون میده که فضای عطر رو پیچیده و معطر میشه

    نعنا هم در میانه ش یه تلنگر به این رایحه میزنه 

    که باعث میشه رایحه عمیق و تاثیر گذار بشه و ماندگاری  و پخش بوی عطر های یونیک لاکچری شاهکاره 

    هر چه بیشتر با این عطر بمونید یه تم میوه ای هم احساس میکنید 

    بیشتر تمایل مردانه در این عطر احساس کردم که مناسب روزهای گرم سال ه

  5. عطری فرش، مرکبات، آبزی، ترش و چوبی که در جهت جریان خیلی از عطرهای تابستانی و خنک حرکت میکنه و با اینکه چیز خاصی ارائه نمیده ولی در هدفش موفق عمل میکنه و ازقضا نقطه ضعف خیلی از عطرهای مرکباتی و خنک در پخش و موندگاری در اوربان فیل به نقطه قوت آن تبدیل میشود.
    در کل عطریست که نه در سبک رایحه و نه در پخش و موندگاری چیزی از هم رده های با دو برابر قیمت خودش کم هم نداشته و از ارزش خرید بالایی برخوردار است.