قرعه کشی
icon5 min
ارسال سریع سفارشات

2 تا 7 روز بعد از سفارش

icon2 min
درگاه بانکی

با استفاده از کارت بانکی

icon3
ارز دیجیتال

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

icon1 min
ضمانت اصالت کالا

تضمین کیفیت محصول

icon4 min
پشتیبانی 24 ساعته

قبل و بعد از خرید

حراج ویژه بلک فرایدی

جدیدترین محصولات

جدیدترین عطر و ادکلن های فروشگاه

مطالب وبسایت

جدیدترین مقالات و مطالب

odkolon min

فروشگاه اینترنتی عطر اصل و ادکلن اورجینال عطر19

آخرین نقد و بررسی ها

1-5 of 552 reviews
  1. این عطر در اصل قرار نمادی باشه از سرزندگی، اصالت و گوناگونی زنان در سرتاسر جهان و تداعی کننده باغ گلیه که به آرومی می‌شکفه و اطرافیان رو غرق در عطر خودش می‌کنه. گوچی بلوم در ساختار عطر خودش از رایحه انواع گل‌های سفید بهره می‌بره. این عطر زنونه سرشاره از رایحه دلفریب گل مریم که حس زنانگی و دلربایی رو در فرد بیدار می‌کنه. یاس رازقی بی‌نظیر نیز لطافت خودش رو به این اکسیر زنانگی وام داده و ریشه گل زنبق و ترکیبات چوبی موجود در اون نیز، باعث جذابیت هر چه بیشتر این عطر می‌شن

  2. عطری امبری اسپایسی 
    این عطر توسط خانم زاروکیان خلق شده و هنگام بوئیدن این عطر بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم ،عطر با رایحه ای بس با شکوه شروع میشود و به انتشار میرسد انگار زندگی تمامن زیبایست که ناگهان نوتی بیخود و غیر همراه نمیدونم رزین یا اسموک تمام ساختمان رو بهم میریزه
    نمیدونم چه اصراری بوده بر این نوت.

  3. توصیف روژا داو فتیش پورهوم بر اساس اینکه چه نوتهایی درش به کار رفته، و یا اینکه چقدر نوتهاش باکیفیت هستن، نمیتونه اصل مطلب رو برسونه. هنر عطار در ترکیب و ترتیب و نسبت نوتها هست. 
    به طور بخلاصه بگم، این عطر یک فضای باستانی اشرافی رو برای آدم به تصویر میکشه. شروع عطر با بازی نوتهای سیتروسی هست که البته فرش و شاداب نیستن(چیزی مثل برگاموت خشک و لیمو عمانی خشک) به همراه امبرگریس، ذهن رو از همنو ثانیه های ابتدایی شدیدا به بازی میگیره. اینجا نام فتیش میتونه معنی پیدا کنه، چون خیلی سخت هست که دست از بوییدن این عطر برداری و مدام دنبال کشف چیزی در این رایحه هستی که آشنا هست اما نمیدونی چیه و چرا دوستش داری. چرم با کیفیت و اشرافی (و البته نه از نوع چرمهای ماشینهای لوکس) و نوتهای انیمالیک نوتهای میانی عطر هستن. جالب اینکه من در ابتدا میتونستم با اطمینان بگم گه اینسنس هم حضور پررنگی داره توی عطر. اما توی نوتها چیزی در این مورد ندیدم. احتمالا ترکیب المی و لابدانوم و برگاموت و … چنین توهمی رو ایجاد کردند (اگر واقعا اینسنس جزو نوتها نباشه). بعد از یک ساعت نوتهای صمغی به چرم غلبه میکنن و اینجاست که دیگه برای من جذابیتش رو از دست میده.

  4. شروعی تند و تیز هارش با حجم زیاد یاس و بهار نارنج که کمی تیز و گس هست کار خودش رو آغاز میکنه و بعد از گذشت اندکی چرمی خشک و چوبی خودش رو نمایان میکنه. از نظر شخصی من میشه این کار رو فلورال(گلی) – چرمی معرفی کرد. یاس حضوری قدرتمند داره و چرم نیز کاملا محسوس و قدرتمند عمل میکنه و از مرحله میدل نت تا درای داون کار من رایحه ایی خاکی و صمغی رو نیز احساس میکنم که الحق باعث جذابیت بیشتر این کار شده.فقط و فقط باید بعد از اسپری کردن کار یکمی بهش زمان بدین که رایحه اصطلاحا باز بشه و شروع به تغییر نت بکنه تا بتونیم به رایحه لذت بخشی از ادغام چرم و یاس برسید. سن پوشش این کار میتونه از 30 سال به بالا باشه و تقریبا یونی هست ولی بواسطه چرم به کار گرفته شده در کار کفه ترازو کمی بیشتر به سمت آقایون سنگینی میکنه.ماهیت کار کاملا اورینتال هست و رایحه ایی کاملا شرقی داره خصوصا درای داون کار که برای من بسیار شیک و نوستالژیک بود. پخش و ماندگاری کار بالاست و رضایت شمار رو قطعا جلب خواهد کرد.

  5. لالیک ساتین به نسبت قیمت عطر بی کیفیتی نیست، اما همون مساله‌ای رو باهاش دارم که با بسیاری از عطرای زنونه دارم، تصویری کلیشه‌ای از زن، آنچه فارغ از کاراکتر هر زنی به عنوان تصویری کلی از زن برای ما شکل پیدا کرده، تصویری کلیشه‌ای از زن که از دل فرهنگ پاپیولار، سرمایه‌داری و یک ابژه‌ ظریف و لوند تبلیغاتی به همه‌جا رسوخ کرده، این مهمترین دلیلیه که باعث می‌شه خیلی از عطرای زنونه یه مشت کارای شیرین و گلی شبیه به هم و تو مخ باشن، بدون کاراکتری مشخص حتا اگر جذاب و س‌ ک‌ س‌ ی باشن. اگه کسی گذری بوی ساتین بده ممکنه بدم نیاد اما اگر زیاد در معرض رایحه‌ش قرار بگیرم برام حوصله سر بر می‌شه.