قرعه کشی
icon5 min
ارسال سریع سفارشات

2 تا 7 روز بعد از سفارش

icon2 min
درگاه بانکی

با استفاده از کارت بانکی

icon3
ارز دیجیتال

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

icon1 min
ضمانت اصالت کالا

تضمین کیفیت محصول

icon4 min
پشتیبانی 24 ساعته

قبل و بعد از خرید

حراج ویژه بلک فرایدی

جدیدترین محصولات

جدیدترین عطر و ادکلن های فروشگاه

مطالب وبسایت

جدیدترین مقالات و مطالب

odkolon min

فروشگاه اینترنتی عطر اصل و ادکلن اورجینال عطر19

آخرین نقد و بررسی ها

1-5 of 448 reviews
  1. کارون له سویر یه عطر سیف خوش ساخت که اصالت کارون پور هوم اصلی رو داره در کنارش یکم مدرنتر و گرمتر شده.
    تو این عطر نقش اصلی رو باز لوندر در کنار وانیل بازی میکنه ولی بجای مشک بازی رو به زنبق دادن که باعث شده پودریتر و کمی خشکتر از نسخه اصلی بشه (زنبق اینجا اصلا رژلبی نیست) و برگ بنفشه تو قلب عطر یکم حالت ازونی و کوهستانی به عطر داده.
    له سویر برای من یکم حس و حال لانویی دی الهوم از ysl و داره که یکم چوبیتر و بالغتر شده باشه.
    له سویر یه عطر چهارفصل که صبح و شب میشه پوشید.
    ماندگاری این عطر تقریبا خوبه ولی پخش بوی خیلی کمی داره و یطورایی عطر خجالتی حساب میشه ولی بخاطر رایحه جذاب باکیفیت و همینطور قیمت منصفانه کاملا ارزش خرید داره.

  2. ممواق تداعی کننده یه جنگل تاریک نمناک و داره که از دور یه بوی دود هم حس میشه.
    من کلا عطرهای برند آمواژ و دوست دارم ولی این یکی برام یچیز دیگست. رایحه آروماتیک سبز و خیس که در کنارش رایحه چرم و تنباکوی خشک حس میشه و همه اینا روی بیس رایحه اینتنسی قرار گرفته که علاوه بر بو دودی یه حس آمبری-بالزامی قشنگی هم میسازه. یه رایحه رمز آلود، پیچیده و خیلی زیبا.
    تو قلب این عطر یه حس شیرین و پودری ضعیفی حس میشه که به بالانس شدن و زیبایی بیشتر رایحه کمک میکنه.
    ممواق موندگاری بالا و پخش بوی خوبی داره و میشه تو فصلهای بهار و پاییز و زمستان پوشیدش.

  3. بوی این عطر یهو می‌ریزه رو تنت، پر از گل‌های تازه و آبدار سبز، بنفشه و فریزیا. انگار داری به یه حوضچه‌ی آب زلال نگاه می‌کنی و انعکاس درخت ماگنولیای پشت سرت رو می‌بینی.
    بعدش کم کم بوی ماگنولیای پرزدار می‌پیچه تو فضا و میشه ستاره اصلی عطر، یه یاسمن ملایم هم کنارش میاد. ولی بوی اولی‌ها هم هنوز هست، انگار داری از دور به درخت ماگنولیا و انعکاسش نگاه می‌کنی.
    بوی آخرش بیشتر گلیه، ولی حس و حال خنک و آبدارش رو تا آخر نگه می‌داره. به نظرم خیلی خوب می‌مونه رو تن، با اینکه یه بوی ظریفه، ولی بوش ملایم و قشنگه.
    این عطر به جای اینکه بوی طلایی، مرکباتی یا صورتی داشته باشه، یه بوی نقره‌ای و آبدار با تم گلی داره.

  4. بوی تند و تیز کاج و مرکبات داره، با کمی اسطوخودوس، خزه بلوط و مشک؛ چیزایی که از یه عطر “قدیمی” یا به عبارتی ترکیبی کلاسیک انتظار دارید و به خوبی هم اجرا شده. ماندگاریش به طور قابل توجهی از حد متوسط بالاتره. در طول استفاده حس سبزش رو کاملا حفظ می کنه و رایحه خیلی تغییری نمی کنه. یه عطر باکلاس و جذابه، اما جادویی توش نیست، در کل بوی خوشایندی داره.
    شباهت خاصی به عطر 1872 نداره، شاید به جز یه سری نت‌های مشترک مرکبات. این عطر یه رایحه مردانه سبز آروماتیکه و بین عطرهای شیپره و فوژه قرار می گیره.
    این عطر رایحه بسیار باکلاس مردانه داره تا زنانه.
    مثل اکثر عطرهای کلایو کریستین، این عطر خیلی خوب ترکیب شده و قرار نیست عطری تند و زننده باشه.

  5. بوی خیلی گلی داره، ترکیبی از چند نوع گل مختلف که هیچکدومشون به طور خاص غالب نیست. یه بوی گلی ظریف و دلنشین داره که دوست داشتنی هم هست. با اینکه بوی گلی داره، ولی یه ته بوی ملایم پودری هم داره که به نظرم همین یه ذره سنگینش کرده.
    اولین بویی که به مشام میخوره، حس لوکس بودن رو منتقل میکنه، معلومه که از اون عطرهای ارزون قیمت نیست؛ این بو مال قشر مرفه و سطح بالاست. میشه قدرت و غنی بودن مواد تشکیل دهنده رو به راحتی حس کرد. اصلا بوی مصنوعی یا شبیه داروخانه نمیده.
    یه زن مسن و باوقار رو تصور می کنم، چه اشرافزاده باشه چه مدیرعامل، که این عطر رو تو مراسم رسمی زده باشه. زیادی بالغ، جدی و سنگینه، برای خانم های جوون توصیه نمی کنم من.
    در کل، عطر خوبیه، ولی فقط برای یه گروه خاص: زن های ثروتمند و میانسال به بالا.