قرعه کشی
icon5 min
ارسال سریع سفارشات

2 تا 7 روز بعد از سفارش

icon2 min
درگاه بانکی

با استفاده از کارت بانکی

icon3
ارز دیجیتال

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

icon1 min
ضمانت اصالت کالا

تضمین کیفیت محصول

icon4 min
پشتیبانی 24 ساعته

قبل و بعد از خرید

حراج ویژه بلک فرایدی

جدیدترین محصولات

جدیدترین عطر و ادکلن های فروشگاه

مطالب وبسایت

جدیدترین مقالات و مطالب

odkolon min

فروشگاه اینترنتی عطر اصل و ادکلن اورجینال عطر19

آخرین نقد و بررسی ها

1-5 of 489 reviews
  1. ماهرانه ترین ترکیب لیمو با دیگر روایح(بهار نارنج و انجیر)
    اینقدر این ۳ رایحه یعنی لیمو ،انجیر و بهار نارنج هنرمندانه با هم دیگه ترکیب شدن که حرفی برای گفتن نمی مونه
    برند جدید bdk این عطرو چنان ساخته که شفاف ترین و طبیعی ترین رایحه ها رو میشه ازش حس کرد

  2. شروع کار یه تم چوبی، خاکی و شاید امبری هست که نتیجه نت های وتیور،صندل و پچولی و کمی وانیل هست. هرچند در اکوردها و نت ها امبر ذکر نشده اما کار در گروه امبری ادویه ای دسته بندی شده. یه تم گلی ضعیف هم حس میشه که سیستوس ذکر شده. این مرحله از کار شباهت کمی به جاگوار عود داره.
    کمی بعد روایح خاکی و چوبی فروکش میکنن و ترکیب زنبق و چای و هل در کنار تونکا رایحه نسبتا اشنایی ایجاد میکنن که تا حدی کارای لاین دیورهوم ازجمله دیور هوم اسپرت رو به یاد میاره.
    رایحه خوبی داره اما خوب در اون حدی که فک میکردم همچین جدید و واااو نیست. پرفورمنس متوسطی داره و تقریبا یونی و بیشتر مناسب فصل سرد هست.

  3. در دنیای عطر ها، یه وقت هایی گوهر های نادری پنهان میشند که در گذر زمان، درخشش خود را از دست میدن و به فراموشی سپرده میشوند. یکی از این گمشده‌ ها، ریسک پور هوم هست که متأسفانه چند سال پیش تولیدش متوقف شد.
    ریسک پور هوم، ادای احترامی به شمعدانی گرانیول است، گلی که نقشی محوری در ساختار این عطر ایفا میکنه.
    ریسک پور هوم، عطری نوستالژیک و خاطره‌انگیزه که با ظرافت و لطافت، حواس شما را نوازش میکنه و شما را به سفری بویایی در میان باغ‌های مرکبات، گل‌های ایرانی و فضاهای روحانی میبره.
    در ابتدا ریسک پور هوم، انفجاری از ترنج و مرکبات به همراه رگه‌هایی از اسطوخودوس، شما رو تسخیر میکنه. انگار که در یک باغ مرکبات قدم می‌زنید و نسیمی خنک، عطر گل‌ها را به مشامتون میرسونه.
    بعد از چند دقیقه، شمعدانی گرانیول با ظرافت تمام بر صحنه ظاهر میشه. برخلاف شمعدانی‌های رایج که رایحه‌ای تند و زننده دارند، شمعدانی ریسک پور هوم، نرم و خامه‌ای است و حسی از لطافت و آرامش را به ارمغان میاره.
    این لطافت، به مدت دو ساعت بر رایحه عطر غالب میشه و در این میان، تلنگرهایی از یاسمن و رز نیز به مشام میرسه. انگار که توی این دو ساعت، در میان گل‌های یک باغ ایرانی قدم میزنید و از عطر دل‌انگیز اونها لذت می‌برید.
    اما سفر بویایی شما در ریسک پور هوم هنوز به پایان نرسیده. با گذر زمان، شمعدانی به تدریج جای خود را به رایحه‌ای عمیق و مرموز از مُر و کندر میده. در این لحطه وارد فضایی روحانی و معنوی شدین و عطر خوش کندر و مُر، شما را به آرامش و سکوت دعوت می‌کند.

  4. نت های ابتدایی Flamenco Ramon Monegal ترنج، لیمو و ماندارین هستند که با ترکیب آنها دهانه ای شاداب و نشاط آور ایجاد می شود. همانطور که رایحه ایجاد شد، نت های قلبی که ترکیبی از یاسمین، شکوفه پرتقال و رز هستند، حسی گلی و زنانه به عطر می بخشند و آن را به بهترین انتخاب جهت خرید عطر زنانه ادو پرفیوم تبدیل می کنند. در نهایت، نت های پایه نعناع هندی، وانیل و بنزوئین رنگی گرم و حسی به عطر اضافه می کنند
    چیزی که رامون مونگال فلامنکو را از سایر عطرها متمایز می کند، پیچیدگی و عمق آن است. اثر متقابل نت های مختلف رایحه ای چندلایه ایجاد می کند که در طول زمان تکامل یافته و تغییر می کند و هر ساعت که می گذرد، ظرایف و جنبه های جدیدی را آشکار می کند. این ویژگی باعث می شود تا این عطر برای کسانی که از رایحه ای جذاب و ماندگار لذت می برند، انتخابی عالی باشد.

  5. هوگو بوس XY: بوی این عطر خیلی خوبه، اما مثل بقیه عطرهای هوگو بوس ماندگاریش متوسطه.
    بوی این عطر میوه‌ای و آبدار، یه بوی مردونه که حسابی توجه‌ها رو جلب می‌کنه.
    به نظرم با توجه به قیمتش، یه عطر خوبه.
    بوی این عطر برای هوای خنک خیلی عالیه و می‌تونه یه انتخاب خوب برای اضافه کردن به کلکسیون عطرتون باشه.