قرعه کشی
icon5 min
ارسال سریع سفارشات

2 تا 7 روز بعد از سفارش

icon2 min
درگاه بانکی

با استفاده از کارت بانکی

icon3
ارز دیجیتال

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

icon1 min
ضمانت اصالت کالا

تضمین کیفیت محصول

icon4 min
پشتیبانی 24 ساعته

قبل و بعد از خرید

حراج ویژه بلک فرایدی

جدیدترین محصولات

جدیدترین عطر و ادکلن های فروشگاه

مطالب وبسایت

جدیدترین مقالات و مطالب

odkolon min

فروشگاه اینترنتی عطر اصل و ادکلن اورجینال عطر19

آخرین نقد و بررسی ها

1-5 of 546 reviews
  1.  یه عطر گلی که انگار بهار رو چکوندش توش. نتهای اصلی زنبق، ترنج و اسطوخودوس هستش، یه جورایی بوی پودری هم داره و یه کم شبیه L’heure Bleu هست، ولی یه پایه کهربایی خیلی قشنگ و یه بوی زنبق قوی تر هم داره.
    این عطر پیدا کردنش سخته، الان که دیدم عطر 19 داره این عطر رو به نظرم اگر که دنبال یه عطر بهاری و گلی هستین و قیمتش براتون مهم نیست پیشنهاد می کنم که این عطر رو امتحان کنید.
    با اینکه بوی شیرین، گلی و پودری داره، ولی خیلی هم زنونه نیست.

  2. اول بگم که بوی ترنج توی این عطر خیلی قویه و تا آخرش هم هست. یه جور بوی تیره و تمیزی داره که بعضی ها دوستش دارن ولی ممکنه به مزاق بعضی ها خیلی خوش نیاد.

    نت های اصلیش ترنج، رز، عود و زعفرانه. عود و زعفرانش خیلی مصنوعی نیست و قابل قبوله. موندگاریش هم خیلی بالاست و خوب پخش میشه.

    از اون عطر هایی هست که اولش یه بوی خیلی تند و تیز و غیر معمولی داره و ممکنه اصلا خوشت نیاد ولی من بعد از یه مدت عاشق بوی خاصش میشی.

    راستی، داخل مشخصات سایت دیدم که اشاره نشده ولی بدونین بد نیست که این یه عطر یونیسکس هست و آقایون و خانوما با خیال راحت میتونن استفاده کنن. یه جورایی مشابه عطر عطر Another Oud هست هرچند Another Oud شیرین تره و ماندگاری بیشتری هم نسبت به این عطر داره

    در کل میدنایت عود یه عطر پیچیده و جالبه که مطمئناً توجه ها رو به خودش جلب می کنه ولی اگه بوی تند و خفه دوست نداری، شاید ازش خوشت نیاد.

  3. اولین استشمام شما رو میبره به دوران باستان . جاهای پر محتوی که احساس میکنید یک روح باارزشی حضور داره ولی شما نمیتونید ببینید . فقط احساسش میکنید . بوی کندر ، میخک در بطن کار هستند و با روحی جلا بخش از فلفل و یاس شروع به کار میکنند و با گذر زمان یک فیلم سینمایی رو براتون به اجرا میگذارند که بازیگرانش نت های بکار رفته در ساختار این اثر هنری هستند . بازیگرانی فرهیخته ، اصالت دار و جسور . 
    به هیچ وجه ممکن مناسب زیر سن ۴۰ سال نیست
    با پوشیدن به یه حالت عرفانی میرید
    و همش در فکر هستید و انگار درون گرا ها از این نوع رایحه لذت میبرن،بازخورد منفی نداره اما همانطور که گفتم زیاد هم مثبت نیست کلا سری عطرهای سورچینلی هنریه و خاص پسند
    

  4. دونت بی شای اولش خیلی شیرینه، ولی بعد از یه ساعت بوی فوق العاده دلنشین و گرمی پیدا میکنه. بوی کارامل، مارشمالو، وانیل، آلو، گل و مشک میده که به خوبی باهم ترکیب شدن. ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی داره این عطر.

    بزرگترین مشکل این عطر قیمتشه که خیلی گرونه!

  5. یه بوی تمیز و مرکباتی-گلی داره که خیلی هم خاص نیست، هرچند که دلنشینیه و برای هوای گرم مناسبه.
    موندگاریش روی پوست خیلی کمه و زود محو میشه.
    پخش بوی خیلی کمی هم داره، حتی اگر مچ دستتون رو با این عطر خیس کنید خیلی حس نمیشه و باید خیلی نزدیک به پوست بو بکشین تا بتونید بوش رو حس کنید. به نسبت قیمتی که داره توی این رنج قیمت عطرهای بهتری دو میشه خرید.