اخبار عطر

معرفی10 عطر گران بهای جهان با رایحه های شگفت انگیز

نام 10 عطر مردانه و زنانه از معروف ترین و گران ترین برند های جهان

در میان برخی از تولید کنندگان و برند های مطرح پرفیوم خود را با رایحه و فرمولاسیون خاص با جلوه ای لوکس و جذاب به بازار روانه میکنند. بسیاری از افراد نیز به این عطرهای گران و لاکچری علاقه دارند. اگر شما هم از علاقمندان عطرهای لوکس و فاخر هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم. در طی این مقاله به گرانترین عطر دنیا می پردازیم.

برند های زیبایی و فشن در دنیای مد همواره پیشگام تولید پرفیوم ها و عطر ها بودند. در میان برخی از تولید کنندگان و برند های معروف پرفیوم خود را با رایحه و فرمولاسیون خاص با جلوه ای لوکس و جذاب و البته با گرانترین قیمت به بازار روانه میکنند. ممکن است بسیاری از افراد نیز به این عطرهای معروف گران قیمت و لاکچری علاقه داشته و بخواهند بدانند که گرانترین و بهترین عطر دنیا نامش چیست؟ اگر شما هم از علاقمندان عطرهای لوکس و فاخر هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد میکنیم. در طی این مقاله به گرانترین عطر دنیا می پردازیم.

معرفی گرانترین و معروف ترین عطرهای دنیا

    1. عطر معروف زنانه بولت آف لایتینگ

      برند جار به خودی خود سازنده لوکس ترین و خاص ترین جواهرات در دنیاست که در میان اسامی عطرهای معروف زنانه، عطر بولت آف لایتینگ یکی از بهترین شاهکار های این برند میباشد. کیفیت تمام محصولات شرکت جار به قدری بالاست که تمامی مردم دنیا آن را می شناسند این عطر خاص و منحصر به فرد شهرت بالایی دارد و هر اونس آن چه چیزی حدود ۲۸ میلی لیتر است قیمت ۷۶۵ دلاری دارد.
      در ساخت JAR Bolt of Lightning از مایه‌های گلفام غلیظ به همراه نت های گل شرقی و گل مریم استفاده شده است. رایحه خاص و فوق العاده بولت اف لایتینگ یکی از عطرهای گران در دنیا کرده است .اما چیزی که جلوه خاص تری به این عطر داده است بطری زیبای دست ساز آن است. بولت اف لایتینگ از گرانترین عطر زنانه در دنیای فشن به شمار می آید.

    2. ادکلن گران قیمت زنانه ژان پاتو

      ادو پرفیوم لوکس و فاخر Joy by Jean Patou از جمله محصولات جادویی و خارق العاده برند پاتو می باشد پاتو طراح مد و عطرساز مشهور فرانسوی است این مجموعه تحت نظارت پروکتر اند گمبل می باشد اما این امر از ارزش بی همتا و ترکیب رایحه های جادویی آن چیزی کم نمی کند. عطرسازان این پرفیوم با ترکیب رایحه های رز یاس عصاره های بی نظیر و اغوا کننده آن را تبدیل به رایحه های استثنایی و لاکچری در دنیا کردند این عطر یک پرفیوم جدید نیست و اولین تولید آن مربوط به سال ۱۹۳۲ می باشد اما با گذشت ده ها سال هنوز هم از بهترین و گرانترین عطر زنانه محسوب میشود.
      همچنین بخوانید: قیمت و خرید عطر و ادکلن مورد علاقه محمد رضا شاه ایران ،  قیمت ادکلن گلامور زنانه

    3. عطر کارون پیور معروف ترین عطر زنانه

      به طور کلی برند کارون یکی از برندهای پرفیوم سازی قدیمی فرانسوی است. Caron Poivre در سال ۱۹۰۴ از این شرکت عرضه شد و به سرعت جای خود را به عنوان عطری لاکچری و گران قیمت ثابت کرد. پس از گذشته سالهای زیاد هنوز نمادی از قدرت و عظمت این کمپانی است. این عطر با رایحه ای باور نکردنی برای بانوان بسیار مناسب میباشد . زیرا رایحه آن با نت‌های تند و غالب Baccarat بویی سرشار از شگفتی می پراکند. این عطر به دلیل کمیاب بودن تنها در چند فروشگاه انگشت شمار در جهان به فروش می‌رسد. به همین دلیل است که یکی از معروف ترین عطر زنانه در دنیاست.
      جالب است بدانید که هر اونس این عطر کمیاب 1000 دلار قیمت دارد. قیمت بالای این پرفیوم به دلیل ترکیبات خاص و خارق العاده ، به همراه بطری دست ساز و جذاب آن است.
      Caron Poivre

    4. ادکلن هرمس 24 فیبرگ معروفترین عطر زنانه

      برند هرمس تولید کننده انواع کیفهای چرمی ،جواهرآلات گرانقیمت و لاکچری بوده که هر محصول تولیدی منحصر به فرد است . علاوه بر آن هرمس دارای چند عطر پرطرفدار و لاکچری است که Hermes 24 Faubourg معروف ترین عطر زنانه در این میان است. این شاهکار برند هرمس را تنها چند فروشگاه که گرانترین عطر فرانسه را در پاریس میفروشند، موجود دارند . به طور کلی هزار بطری از این پرفیوم فوق العاده کمیاب ماده در دنیا وجود دارد .
      با توجه به قیمت گرانترین ادکلن مردانه هر اونس این پرفیوم لوکس و کمیاب برابر با ۱۵۰۰ دلار است. همچنین به دلیل رایحه ترکیبی شگفت انگیز آن از رایحه پرتقال و عطر مخمل گون و نوازشگر وانیل در خود دارد یک تصویر به یادماندنی از خود خواهد ساخت. یکی دیگر از وجهه های خاص این عطر بطری آن است که کریستال درخشان و شکوهمند سنت لوئیس ساخته شده است. به همین علت از جمله گرانترین عطر زنانه در دنیا است.

    5. عطر کلایو کریستین نامبر وان گران ترین عطر مردانه

      کلایو کریستین از طراحان ممتاز در جهان است. در گذشته به دلیل طراحی آشپزخانه های زیبا و بسیار شیک شهرت داشت . اما در سال ۲۰۰۱ عطر کلایو کریستین را به عنوان ادکلن گران قیمت زنانه و مردانه به بازار روانه کرد. بوی مطبوع و اغوا کننده این عطر یکی از مهمترین جلوه های فاخر بودن آن است .
      از جلوه های دیگر آن بطری کریستالی و دستساز آن میباشد. درب چنین شاهکاری نیز دارای گردنی نقره استرلینگ با طلای ۲۴ عیار آبکاری شده است که دهانه این بطری را زیباتر و جذاب تر کرده است. این ادکلن علاوه بر اینکه در میان اسامی عطرهای معروف مردانه جزو بهترین و گرانترین ادکلن مردانه است به عنوان گرانترین عطر .زنانه نیز به شمار می رود هر اونس پرفیوم Clive Christian No 1 برابر با ۲۱۵۰ دلار است.
      Clive Christian No 1

    6. عطر معروف Grand Extrait برند شنل

      همه ما خانه مد شنل را می شناسیم. این تولید کننده عطر های خاص و متفاوتی را در محصولات خود دارا می باشد که Grand Extrait از بهترین هاست. در سال ۱۹۲۱ برند کوکو شنل با همکاری ارنست بوکس عطر Grand Extrait تولید نمود و به بازار روانه کرد. علاوه بر آن این عطر از جمله گرانترین عطر ها در دنیا محسوب می شود. این پرفیوم جذاب و فاخر دارای قدمت و شجره های بسیار درخور و کم نظیر است. چنین پرفیوم ارزشمندی قطعا گران و معروف ترین عطر جهان خواهد بود.
      این پرفیوم شگفت انگیز در عین سادگی از ظرافت و هنر پیچیده برخوردار است. همچنین بوی آن گرمی و شیرینی رایحه های گلی و معطر را در خود جای داده است. برای خرید عطر شنل لازم است برای هر انس 4200 دلار بپردازید. اگر شما هم از علاقمندان عطرهای برند شنل هستید میتوانید برای خرید عطر شنل از فروشگاه ما اقدام کنید.

    7. باکارات گران قیمت ترین برند جهان
      Baccarat Les Larmes Sacrées de Thèbes

      اگر به تاریخ امپراطوری مصر و شکوه آن علاقمند هستید این عطر میتواند برای شما جذاب باشد. Baccarat حدود سه قرن کمپانی کریستال سازی با شهرت جهانی بود اما در دهه ۹۰ میلادی با ورود و باشکوه خود به دنیای عطرسازی یکی از خاص ترین و لوکس ترین پرفیوم های دنیا را خلق کرد. قیمت هر اونس برابر با ۶۸۰۰ دلار است و تنها سه عدد از آن در تمام دنیا تولید و عرضه شده است. این عطر از چندین دهه پیش همچنان گرانترین ادکلن زنانه دنیا محسوب میشود.

    8. ادکلن امپریال مجستی از برند مشهور کلایو کرسیتین

      نمای اولیه این عطر شما را به یاد شکوه و جلال بریتانیا می‌اندازد. ترکیب رایحه ی آن از گل های معطر و اغواگر شامل می شود . نت های چنین عطری شامل روغن خاص و کمیاب گل رز و عطر مدهوش کننده یاسمن سفید است البته از آن رایحه گرم و شیرین وانیل تاهیتی نیز به شمار میرود که سبب میشود مشام را نوازش کند. اگر چنین رایحه ای می پسندید ما خرید عطر بلک افغان را به شما پیشنهاد میکنیم.
      طراحی بطری Clive Christian No 1 Imperial Majesty دقیقا مانند رایحه آن جذاب و گیراست.  علاوه بر آن در نگاه اول درخشش خاصی از بطری این عطر ساطع می‌شود که نگاه ها را به خود خیره میکند.  همچنین گردنی درپوش نیز از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و تکمیل کننده چنین شاهکاری است . درب بطری نیز از جنس الماس ۵ قیراط است که با طراحی و ظرافت پیچیده ساخته شده است. قیمت هر اونس این اثر فوق العاده محدود ۱۳ هزار دلار است.

      ادکلن گران قیمت زنانه

      عطر گران قیمت زنانه

    9. عطر گران قیمت گلدن دلیشز از برند دی کی ان وای

      از جمله خاص ترین عطر های دنیا که به علت جلال و شکوه بی نظیر خود مشهور است. عطر Golden Delicious می باشد. برای ساخت بطری آن بیش از ۱۵۰۰ ساعت کار بی وقفه توسط جواهرسازان لازم است. تا بطری با ۲۹۰۹ سنگ قیمتی ساخته شود. در آخر یک تکه الماس صورتی استرالیایی طراحی آن را تکمیل می کند. به خودی خود جلوه تمام عیار ای از لوکس بودن این شرکت پخش عطر دارد که چشم بیننده را ساعت‌ها به جلال و شکوه بی پایان خود خیره میکند. بهای این چنین عطری یک میلیون دلار است.

    10. برند اسپریت اف دبی گران قیمت ترین برند در دنیا

      این برند گرانترین عطر دنیا میباشد. همچنین دارای دو ادیشن زنانه مردانه است. نسخه زنانه آن گران ترین ادکلن زنانه و نسخه مردانه اش با عنوان گرانترین و بهترین مارک ادکلن مردانه شناخته میشود. رایحه ای که از این عطر استشمام می کنید کمیاب ترین بوی جهان خواهد بود . رایحه ی  گس و تند از چوب آگار هندی به همراه عطر گرم و تند چوب صندل و رایحه شیرین و بهشتی مشک با آمیزه‌ای از رایحه رز ترکی شاهکاری تمام عیار خلق کرده است. همچنین بسته بندی جذاب و دیدنی چنین عطری حتی نگاه را نوازش میکند.
      این عطر در یک جعبه چرمی لوکس به قد 2 متر ساخته شده است که توانسته رکورد گینس را به خود اختصاص دهد. رونمایی از این عطر در سال 2019 توسط شرکت نابل انجام شد و تمام توجه جهان را به خود جلب کرد. نام Spirit of Dubai SHUMUKH برگرفته از  کلمه شموخ به معنی شایسته بالاترین گرفته شده.
      همچنین بطری این شاهکار نمایی از هفت عنصر کلیدی در اساطیر امارات متحده عربی است. عناصری مانند مروارید ، اسب های عربی ، شاهین، گل نارنجی ، لوکس ، مهمان نوازی عرب و قامت دبی با طلا و نقره آراسته شده است.
      Spirit of Dubai SHUMUKH

برای اطلاع و بررسی عطر cade کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها