معرفی عطر

معرفی 10 عطر محبوب مردانه از برند زرجف

Xerjoff
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله

از دل سرزمین چکمه‌ای، در سال ۱۹۶۴، داستانی آغاز شد که تا به امروز، عطر خوش سلیقه و اصالت را در سراسر جهان پراکنده است. سرجیو مومو، بنیانگذار برند زرجوف، با شور و اشتیاقی وصف‌ناپذیر، گامی در دنیای عطر و ادکلن نهاد و قصه‌ای را رقم زد که هر قطره از آن، سرشار از ظرافت و کمال ایتالیایی است.
در سال ۲۰۰۴، خانه عطرسازی زرجوف به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و از آن پس، با خلق شاهکارهایی بی‌بدیل در دنیای رایحه‌ها، به یکی از محبوب‌ترین برندهای عطر در میان مردان و زنان شیک‌پوش جهان تبدیل شد.
طراحی هوشمندانه و منحصر به فرد بطری‌های زرجوف، گویی دریچه‌ای به سوی دنیایی از اصالت و ظرافت ایتالیایی را می‌گشاید. هر بطری، اثری هنری است که با ظرافت تمام تراشیده شده و در دستان شما می‌درخشد.
اما آنچه زرجوف را از دیگر برندها متمایز می‌کند، بی‌شک محتوای گرانبهای آن است. عطرهای زرجوف، سمفونی‌های بی‌نظیری از رایحه‌های طبیعی و کمیاب هستند که با ظرافت تمام در کنار یکدیگر نواخته می‌شوند و تجربه‌ای حسی و دل‌انگیز را به ارمغان می‌آورند.

  1. Tony Iommi Monkey Special

    عطر زرجف تونی لومی مانکی اسپشیال، با همکاری یک گیتاریست سرشناس دیزاین شده است. نت های زیبای این عطر خاطره انگیز، شما را به یاد یک گروه موسیقی، سرشار از شور و شعف می کنند. در ساختار آن از نت های ادویه ای بی شماری استفاده شده که لایه های بویایی آن را به یادماندنی تر می کنند. نت های رز بلغاری، کارامل، وانیل و عنبر رایحه یکپارچه و لوکسی در این محصول به وجود می آورند.
    ادکلن زرجف Tony Iommi Monkey Special در لحظات اولیه، عطر و بوی گل ها را در فضا می پراکند؛ ترنج و گل ساعتی از مهمترین بخش های ابتدایی این عطر محسوب می شوند و در بخش میانی دارچین و چرم به مشام می رسند و رفته رفته عطر و بوی کاراملی و چوب صندل و مشک و عنبر از آن احساس می شوند. هر یک از انواع عطر و ادکلن برند زرجف، داستانی خاص را روایت می کنند.
    Tony Iommi Monkey Special

  2. Uden Overdose

    عطر زرجف یودن اوردوز تصویری از یک قایق در دریای مدیترانه را منعکس می کند. در میان لایه های بویایی آن رایحه زیبای ترنج و لیمو برجسته تر هستند. این عطر ساختار پیچیده تری نسبت به سایر انواع عطر مردانه زرجف دارد. ترکیبات آن نت های زیبایی از تنباکو، آویشن، کومارین و وانیل را در بر می گیرند. ظرافت در طراحی Uden Overdose یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان است. در پایان این عطر در کنار نت های مشک و وانیل از نت های جذاب قهوه استفاده شده که این عطر زرجف را زیباتر می کند.
    Xerjoff Uden Overdose

  3. Golden Dallah

    ادکلن زرجف گلدن دله یک اثر هنری خاص و به یادماندنی از این برند ایتالیایی است که با ظرافت بالایی طراحی شده است. روایح چوبی و خاکی در بخش هایی از لایه های بویایی Golden Dallah مشاهده می شوند. فرهنگ های قهوه عربی نیز در بخش هایی از نت های گلدن دالاه نمایان می شوند. روایت جذاب این عطر و ادکلن برند زرجف یادآور قصه های هزار و یک شب در عربستان است. نت های تیره و تند و تیز گلدن دالاه در همان ابتدا در فضا منتشر می شوند.
    قهوه و عود و گل رز از مهمترین اجزای تشکیل دهنده Golden Dallah هستند. در پایان این عطر برخلاف آنچه رایج است، از نت های آجیلی و دانه های روغنی استفاده شده؛ در این بخش رایحه فندق و دانه های تونکا بیشتر از همه به مشام می رسند. عود کامبوج هم در میان لایه های بویایی این عطر مردانه زرجف به کار رفته و جذابیت آن را افزایش می دهند.
    Golden Dallah

  4. Torino22

    یکی از جدیدترین انواع عطر زرجف تورینو 22 است که یادآور خاطرات شهر تورین ایتالیا است. بمب های مرکبانی در لایه های بویایی این ادکلن زرجف زیبایی قابل توجهی در ساختار آن به وجود می آورند. نمایه های زیبای ترنج و اکالیپتوس در ساختار Torino22 جذابیت آن را در میان مصرف کنندگان افزایش می دهند. مریم گلی و مشک از مهمترین بخش های زرجوف تورینو 22 محسوب می شوند. ترنج و زعفران در ترکیب با هم بخش ابتدایی این عطر را تشکیل می دهند. در ادامه نت های چوب خشک و کلاری گاو صندق منتشر می شوند و Torino22 را زیباتر می کنند. Xerjoff Torino22

  5. Alexandria II

    انواع عطر و ادکلن برند زرجف با ظاهری لوکس و شیک ارائه می شوند. در این میان عطر زرجف الکساندریا 2 یکی از خلاقانه ترین ها است؛ مایع درخشان این عطر در یک بطری سلطنتی ارائه می شود که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد. این عطر مردانه زرجف، هجوم بهشتی از گل سرخ و اسطوخودوس را انتشار می دهد. دارچین و سیب و گل های رز نیز بخش هایی از رایحه جذاب Alexandria II را تشکیل می دهند. سپس نت های وانیلی و چوبی این عطر منتشر شده و جذابیت الکساندریا را چند برابر می کنند.
    Xerjoff Alexandria II

  6. XJ 1861 Naxos

    عطر زرجف  – XJ 1861 Naxos با عطر و بوی معطر و ادویه ای مخصوص فصل های سرد سال طراحی شده است. طبع این عطر گرم است و یادآور تاریخ باستانی روستاها و تپه های سیسیل خواهد بود. روایح آبدار مرکباتی XERJOFF – XJ 1861 Naxos نت های ترنج و لیمو زرد را در بر می گیرند. در بخش هایی از آن تناقضی از ادویه های گران بها را احساس خواهید کرد که با برگ تنباکو و وانیل در آمیخته می شوند.
    ناکسوس شخصیتی زیبا و وحشی در عین حال آرام و ملایم را در خود جای می دهد. در لایه های بویایی این عطر حس و حال یاس و کشمران را در ترکیب با نت های عسلی استشمام می کنید. در بخش پایانی وانیل و تنباکو و دانه های تونکا خود را نمایان می کنند.
    XERJOFF XJ 1861

  7. More Than Words

    عطر زرجف مور دن وردز یک شرقی چوبی جذاب است که در بسته بندی طلایی و سورمه ای عرضه می شود. این عطر ایتالیایی یادآور ادبیات غنی و اشعار زیبای ایتالیایی است. More Than Words قطعه ای از گل ها و میوه ها را در یک باغ زیبا روایت می کند. آکورد های میوه ای و شیرین آن در لا به لای نت های چوبی مور دن وردس خودنمایی می کنند. روایح شرقی و چوبی آن، نت های لابدانیوم، عنبر و صمغ درخت کندر را در بر می گیرند. روایح شرقی و گل دار نیز قسمت مهمی از More Than Words  را تشکیل می دهند.
    Xerjoff More Than Words

  8. Nio Xerjoff

    عطر و بوی چوبی و ادویه ای عطر زرجف نیو روایت یک قدم زنی روح نواز در ییلاقات ایتالیایی است. ترکیبات سبز و ترنج و بهار نارنج از اجزای مهم نیو هستند. این عطر زرجوف ترکیبات هل و جوز و فلفل های صوتی را در بر می گیرد. در بخش هایی از این رایحه خس خس و سدر و چوب گایاک احساس می شوند. شیشه طلایی رنگ و فاخر Nio Xerjoff یکی از مهمترین ویژگی های این عطر لوکس ایتالیایی است. جنبه های رازآلود nio طراوت و تازگی را به روزهای تابستانی و گرم شما می بخشد.
    Nio Xerjoff

  9. Dolce Amalfi

    عطر زرجف دولچه آمالفی با ترکیبات بویایی شرقی عرضه می شود و با بسته بندی شیک و فاخر به فروش می رسد. با شنیدن نت های زیبای آن جاده های قدیمی آمالفی و داستان سرایی آن را به یاد می آورید. این عطر شگفت انگیز داستان هایی از روم باستان را حکایت می کند. سیب و هل و زعفران بخش ابتدایی Dolce Amalfi را تشکیل می دهد. در قسمت بعد از این عطر و ادکلن برند زرجف، روایح دودی و شبدر عیان می شوند و رفته رفته نت های کهربایی آن آشکار می شوند.
    Dolce Amalfi

  10. عطر Mefisto زرجوف

    در میان انواع عطر های برند زرجف، کازاموراتی مفیستو یک عطر خاطره انگیز است. ترکیب رنگ آبی و طلایی بطری این عطر، بخشی از نت های جذاب آن را نمایان می کند. این محصول یک رایحه کلاسیک از قلب ایتالیا است و عطر و بوی ترنج و رز و زنبق را در آغوش می کشد.
    Xerjoff Casamorati Mefisto

جمع بندی

در این بخش برخی از محبوب ترین های برند زرجوف ایتالیایی برای آقایان را معرفی کردیم. برند ایتالیایی زرجوف همیشه بهترین عطر را برای استفاده آقایان ارائه کرده است. شما می توانید انواع عطر مردانه محبوب برند زرجوف را برای استفاده های روزانه نیز انتخاب کنید. این عطرها با بسته بندی های فاخر و جذاب ارائه شده و در میان عطرهای نیش و گرانبهای ایتالیایی قرار می گیرند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها