اخبار عطر, معرفی عطر

معرفی برترین عطر های یونیسکس 2023

برترین عطرهای یونیسکس

کلیشه های جنسیتی در دنیای مدرن امروزی از بین رفته اند؛ به همین خاطر اغلب خانم ها و آقایان، اکسسوری ها و محصولات بهداشتی و آرایشی خود را بدون در نظر گرفتن جنسیت انتخاب می کنند. در این مطلب به دنیای عطرهای یونیسکس سفر می کنیم و برخی از عطرهایی که بدون در نظر گرفتن فاکتورهای جنسیتی انتخاب می شوند را بررسی خواهیم کرد. این عطرها در دنیای مد و فشن با تعاریف به خصوصی شناخته شده و طرفداران بی شماری دارند.

آشنایی با عطر یونیسکس

عطر یونیسکس چسیت؟ این عطرها به عنوان محصولات بدون جنسیت معرفی می شوند. هدف از تولید آن ها در وهله اول از بین بردن سختگیری های جنسیتی بوده است. همچنین عطرهای یونیسکس در بازارهای تجاری از مشتریان گسترده تری برخوردار هستند. به این ترتیب میزان خرید و فروش آن ها نیز به همین نسبت افزایش می یابد.

در ساخت و طراحی عطرهای یونیسکس از مجموعه نت های ویژه ای استفاده می شود. عطرهای گل دار، مرکباتی، چوبی و معطر و… در میان روایح یونیسکس جایگاه مهمی دارند. اغلب این نت ها مورد پسند خانم ها و آقایان قرار گرفته و رایحه ای فراگیر و همه کاره در عطر و ادکلن های امروزی به وجود می آورند. در ادامه به شرح کلی برخی از محبوب ترین عطرهای یونیسکس در دنیای امروز می پردازیم:

عطر یونیسکس چیست؟

عطر یونیسکس چیست؟

 

  • CK ONEکی وان CK One

یکی از محبوب ترین عطرهای برند کلوین کلین، به نام سی کی وان معرفی می شود که یک محصول سبز و مرکباتی است و با عطر و بوی مشک و کهربا دیزاین شده است. این محصول در سال 1994 وارد بازارهای فروش شده و نت هایی از چای و هل و آناناس را در خود جای می دهد. اگر به دنبال بهترین عطر یونیسکس 2023 با رایحه ای گل دار می گردید، سی کی وان را امتحان کنید! در خلال نت های فریبنده آن، عطر و بویی از رز و یاسمین و بنفشه به مشام می رسد که رایحه آن را خاص تر جلوه می دهد. این عطر پخش بو و ماندگاری مطلوبی دارد و با کیفیت مناسبی شناخته می شود.

 

 

  • کرکجان آکوا یونیورسالیس Maison Francis Kurkdjian Aqua UniversalisMaison Francis Kurkdjian Aqua Universalis

انتخاب یک عطر مشترک زنان و مردان در برخی موارد دشوار است. زنان و مردانی که به ویژگی های جنسیتی بیشتر اهمیت می دهند، اغلب از عطرهای یونیسکس رضایت کافی نخواهند داشت. با این وجود Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis یک عطر همه جانبه است که همه سلیقه ها را از خود راضی نگه می دارد. این عطر درجه یک توسط عطرساز حرفه ای فرانسیس کورکجان طراحی شده و انواع نت ها را در خود جای می دهد.

چوب های سنگین و مشک دار نیز در رایحه این عطر به مشام می رسند. برای این که ببینید یک عطر یونیسکس چسیت؟ برای یک بار هم که شده Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis را تست کنید. عطر و بوی ملایم و مطبوع آن برای همه سلیقه ها مناسب است.

برخی از ترکیبات آن با ساختاری پیچیده در لایه های بویایی مختلف این عطر به کار برده شده اند.

 

  • فورد بلک ارکید Tom Ford Black OrchidTom Ford Black Orchid

Tom Ford Black Orchid نیز به عنوان بهترین عطر یونیسکس 2023 معرفی شده و در این لیست جایگاه منحصر به فردی دارد. رایحه اسرار آمیز این عطر یونیسکس نیز با سلیقه بسیاری از خانم ها و آقایان مشکل پسند عجین شده و آن ها را راضی نگاه می دارد. ترافل سیاه، یلانگ و نعناع از نت های خاص به کار رفته در این محصول به شمار می روند. این ترکیبات هاله ای جذاب و گیرا در عطر تام فورد بلک ارکید به وجود آورده اند. روایح شرقی و گل دار آن بی شک شما را به وجد می آورند. این محصول برای میهمانی های شبانه شما عطری جذاب به شمار می رود که همه نگاه ها را به سمت شما می کشاند. بسته بندی مشکی و طلایی این عطر لوکس میز توالت شما را به زیبایی می آراید.

 

  • بال د افریکا Byredo Bal dAfriqueByredo Bal d’Afrique

یک عطر خاص با الهام از فرهنگ های آفریقایی و پوشش گیاهی مخصوص این منطقه که برای استفاده خانم ها و آقایان خوش پوش طراحی شده است. ترکیب جذاب گل همیشه بهار، برگاموت، بوچو، بنفشه و سیکلا من، روایحی خاص از عطر بال د افریکا مشترک زنان و مردان منتشر می کند. همچنین استفاده از نت های جذاب چوب سدر مراکشی و خس خس و مشک و عنبر نیز ساختار نت های این عطر را تکمیل می کند. این روایح بسیار شاداب و نشاط آور هستند که حال و هوای مشرق زمین در سرزمین های آفریقایی را تداعی می کنند. با استفاده از این عطرهای خنثی انرژی بیشتری در طول روز به دست می آورید.

 

  • لوتنس آمبر سلطان SERGE LUTENS Ambre SultanAmbre Sultan

انواع رایحه خنثی سرج لوتنس نیز در سال های اخیر با توجه بسیاری از مردم رو به رو شده اند. رایحه خاص و خاطره انگیز آمبر سلطان بسیاری از خانم ها و آقایان را به وجد آورده است. این عطر گرم و تند برای روزهای سرد زمستانی بهترین انتخاب خواهد بود. حرارت درونی آن هم با شخصیت آقایان و هم با تیپ شخصیتی خانم ها عجین می شود.

نت های چوبی صندل و نعناع هندی در کنار عطر و بوی ریشه گلپر ترکیبات این محصول را هیجان انگیزتر می کنند. در ساختار این روایح انواع نت های گیاهی مانند گشنیز، عنبر و پونه کوهی نیز به مشام می رسند که ساختار این رایحه را تکمیل تر کرده و بر جذابیت آن می افزایند. این رایحه فریبنده  فارغ از هر گونه تعصبات جنسیتی ساخته شده است.

اگر دوست دارید در مورد ماندگاری عطر بدونید این ویدئو را تماشا کنید.

  • جولیت هز ا گان نات ا پرفیومJuliette Has a Gun Not a Perfume

عطر یونیسکس چسیت؟ پاسخ این سوال را در عطر ماندگار جولیت هز ا گان نات ا پرفیوم پیدا می کنید. این رایحه دل انگیز با بسته بندی به سپیدی برف به عنوان یک عطر تک نتی معرفی می شود. رایحه آن از عنبر طبیعی به دست آمده است. عطر و بوی این عطر کمی به شیرینی می گراید؛ با این وجود بسیار عمیق و چوبی است و ظرافت های حیوانی را نیز منعکس می کند. نت های به کار رفته در این محصول به صورت مصنوعی تولید شده اند. استشمام این عطر یک تجربه شخصی منحصر به فرد برای شما به وجود می آورد.

 

  • مولکولز مولکول 02 Escentric Molecules Molecule 02Molecule 02

بهترین عطر یونیسکس 2023 از برند استنریک مولکولز نیز ارائه می شود. مولکول 02 یک محصول ایده آل از این کمپانی معتبر است که با روایح ساده ای دیزاین شده است. نت مصنوعی آمبر وکسان در ساختار این عطر با هنرمندی به کار رفته و عطر و بویی مینیمال و ساده در آن به وجود آورده است.

رایحه آن بسیار گرم و احساسی است و برای خانم ها و آقایان احساساتی بهترین انتخاب خواهد بود. این انتخاب با روحیه کسانی که از روایح پیچیده دوری می کنند، به خوبی عجین می شود.

 

  • عطر سی کی بی

    ادکلن سی کی بی

    CK Be

یک عطر همه کاره تک جنسیتی است که با نت‌های ابتدایی تازه ترنج، ماندارین، نعناع و اسطوخودوس باز می‌شود که به‌طور یکپارچه به قلب نت‌های یاس، هلو و سبز تبدیل می‌شود. در نهایت در پایه ای از چوب صندل، مشک و سدر قرار می گیرد و رایحه ای تمیز و جذاب ایجاد می کند که هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است. سی کی بی به دلایل متعددی جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب ترین عطرهای یونیسکس به دست آورده است. ترکیب سبک و مطبوع آن، آن را برای استفاده روزمره عالی می کند، در حالی که ترکیب مرکبات، گل ها و نت های چوبی رایحه ای متعادل و با طراوت ایجاد می کند. سادگی و جهانی بودن CK Be آن را برای طیف وسیعی از افراد جذاب کرده است، زیرا بدون دردسر با ترکیبات مختلف پوست، استایل های شخصی و موقعیت ها سازگار می شود و آن را به عطری مناسب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال رایحه ای همه کاره و جاودانه هستند.

جمع بندی

در این بخش در خصوص انواع عطر مشترک زنان و مردان و به اصطلاح روایح خنثی، مطالبی را بررسی کردیم. در صورتی که می خواهید به دور از کلیشه های جنسیتی یک محصول ایده آل را به میز توالت خود اضافه کنید، نگاهی به دنیای عطرهای یونیسکس و خنثی بیاندازید. در این مطلب برخی از مشهورترین برندهای سازنده عطرهای یونیسکس را معرفی کردیم که محصولات خارق العاده ای را به بازارهای تجاری عطر و ادکلن اضافه کرده اند. برای انتخاب هر یک از آن ها همواره به طبع و سلیقه شخصی خود دقت داشته باشید.

پی نوشت: محتوای مقاله برگرفته از سایت فرگرنس ایکس می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهین یاسمی
9 ماه قبل

جالب بود